.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تدوین محورهای استراتژی توسعه استان مازندران

شش محور استر‍‍اتژيك توسعه استان مشخص شد ،اين محورها به عنوان برنامه‌‌هاي استراتژيك استان میباشد و هر يك از نمايندگان موظفند تا در هر يك از اين محورها با وزير مربوطه ارتباط برقرار نمايند.
به گزارش خبرنگار شمال نيوز ،استاندار مازندارن در دومين جلسه شوراي اداري استان كه عصر روز چهارشنبه در محل استانداري مازندران تشكيل شد گفت:ظرفيت هاي زيادي براي توسعه استان وجود دارد و همه مديران بايد نسبت به روند توسعه استان جديت به خرج دهند.
وي بر اجرايي شدن مصوبات سفر رياست جمهور تاكيد كرد و گفت: در آستانه دور دوم سفرهاي استاني سه كارگروه تخصصي تشكيل و نيازمندي هاي استان مشخص شد ودر اين رابطه نشست هاي متعددي با نمايندگان استان برگزار گرديد و طي روزهاي آينده تقديم دبيرخانه رياست جمهوري خواهد شد.
كريمي به شش محور استر‍‍اتژيك در توسعه استان اشاره كرد گفت:اين محورها به عنوان برنامه‌‌هاي استراتژيك استان است و هر يك از نمايندگان موظف شدند تا در هر يك از اين محورها با وزير مربوطه ارتباط برقرار نمايند. وي ادامه داد:بحث منطقه آزاد انرژي در حوزه درياي خزر، مهارآب هاي سطحي ، توسعه شبكه راههاي استان،توسعه زيرساخت هاي گردشگري ، توسعه راهبردي بخش كشاورزي و ايجاد صنايع تبديلي و بسته بندي را جزو شش محور استراتژيك استان بيان كرد.
استاندار مازندران افزود:ميزان بارندگي سالانه استان 800 الي 1000ميلي متر مي‌ باشد و سعي ما بر اين است تا 33 درصد آب هاي سطي را مهار كرده و از خشكسالي احتمالي جلوگيري كنيم.
وي از سرمايه گذاري بخش خصوصي استقبال كرد و اظهار داشت: بنابر اين نيست كه از اعتبارات دولتي استفاده كنيم بلكه بايد شرايط را براي سرمايه گذاران داخلي و خارجي مهيا كرده و ظرفيت هاي استان را به آنان معرفي كنيم. كريمي به مقوله صرفه جويي در دستگاه هاي دولتي اشاره كرد و عنوان داشت: متاسفانه برخي از مديران از صرفه جويي تعبير درستي نكردند چرا كه صرفه جويي استفاده بهينه از منابع است نه اينكه از مزاياي كارمند به بهانه صرفه جويي كم كنيم.ر وي تصريح كرد: مديران استان با جديت بايد وعده هاي وزيران و مسئولان كشور را پيگيري كنند تا بتوان منابع و اعتبارات لازم را تامين كرد.
استاندار مازندران بيان كرد:بازرسي و حراست دستگاهها بايد فعال شوند و چهره حراست و بازرسي بايد يك چهره معين باشد تا كارشناسان و كارمندان ترس و واهمه اي نداشته باشند. وي افزود:مديران بايد خودشان كار نظارتي داشته باشند و در اين بخش وقت بگذارند و بر بخش هاي بيمارستاني ، خانه هاي بهداشت روستايي و هلال احمر ، مدارس ،مساجد ، اماكن توزيع فراورده هاي نفتي و ذخيره سازي سوخت نيروگاهها را مديريت كنند.
كريمي خاطرنشان كرد: مديران استاني ارتباط خود با نمايندگان را تقويت كنند ودر شهرستان هاي دور تفويض اختيار كنند حجه السلام والمسلمين محمدرضا نصوري دبير بنياد مهدويت استان نيز طي سخناني گفت:عصر حاضر عصر معنويت گرايي بشر است و بشر نيازمند يك منجي است.
وي نياز بشريت امروز را اميد به آينده و اخلاق و معنوت عنوان كرد و افزود:غرب به سمت آينده سازي پيش مي رود و اصلاح افغانستان و عراق هم در اين چارچوب انجام شده است دبير بنياد مهدويت استان بيان داشت:يكي از آسيب هايي كه مهدويت را تهديد مي كند فعاليت غرب در حوزه مهدويت است كه تطبيق ، ملاقات گرايي ،توقيع از ديگر آسيب هاي مهدويت مي‌باشد وي ادامه داد: استعمار در 5 حوزه دولت سازي ، ملت سازي،نخبه سازي، فرهنگ سازي و فرقه سازي فعاليت مي كند و تنها راه نجات بشريت مهدويت است و جامعه بايد در مسيري حركت كند تا به آن هدف نزديك شود.
قنبر رهي رئيس سازمان بازرگاني مازندران نيز در اين جلسه به گزارشي از فعاليت هاي انجام شده در آستانه ماه مبارك رمضان و بازگشايي مدارس پرداخت و گفت:سازمان بازرگاني مازندران در بخش تنظيم بازار و نظارت وهماهنگي در خصوص جذب و تامين مايجتاج ضروري استان به عمل آورده است .
وي افزود:توزيع برنج ، روغن ،گوشت مرغ و قرمز و سهميه دفترچه هاي مدارس در انجام گرفته است كه درهمين رابطه نمايشگاه پاييزه در شهرهاي مختلف استان برگزار گرديد. شايان ذكر است استاندار مازندران در اين جلسه ضمن تقدير از زحمات خبرنگاران در طول دوران خدمتش ، اصطلاح همكار را در مورد آنان بكار برد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.